اسم وبلاگم تغییر کرد...
 
قــــــــــلــــب خاطـــرات*
تو بزرگترین اشتباه زندگیم بودی که دیگه نمیخوام تکرارت کنم

"786"

 

 

 

 

"سلام به همه ی دوستای گلم"

 

این وبلاگ همون قلب خاطراته اما اسمشو عوض کردم

 

آدرسش همونه هرکسی خواست منو لینک کنه با اسممنو تو مال همیم عشقممنو بلینکه ممنون میشم

 

واینکه من جواب نظراتتونو زیر همون نظرتون میدم اگه خواستین بیاید بخونید 

 

"راستی از همه ی صفحات وبلاگ دیدن کنید مطالبم زیاده البته اگه وقت داشتید"

 

دوستتون دارم

 

MORTEZAK

 

 ********

 

حقیقت...

 
  

غریب است دوست داشتن و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن...

 

وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد و نفس‌ها و صدا و

 

نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛

به بازیش می‌گیریم

هر چه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر، ما بی رحم ‌تر.

تقصیر از ما نیست ؛...

تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند

 

 ********

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت13:31---10 مهر 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی
پاسخ:والا یه دختریو میخواستم که بهم بی توجه بود الانم هیچی نمیخوام دم شما گرم در ضمن..اعتقادی ندارم به این چیزا


نسرین
ساعت11:18---6 مهر 1391
نه که ندارن پسرا چیشون شبیه آدم بوده تا حالا؟؟؟بلانسبت یو.راستی عکست کو من که ندیدم!!!پاسخ:همه رو با یه چوب نزن نسرین خانوم همه ی پسرا بد نیستن...محض اطلاع!!!

نسرین
ساعت10:31---5 مهر 1391
سلام چه عجب یه پسر احساساتی پیدا شد؟لینکت کردم واقعا وبت قشنگه....
پاسخ:باوا دمت گرم....یعنی پسرا احساس ندارن؟!


فرشاد
ساعت14:47---26 شهريور 1391
سلام واقعأ وبلاگت حرف نداشت خیلی عالی بود امیدوارم پیشرفت داشته باشی راستی اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم؟منتظر جوابت هستم!
پاسخ:]چاکریم داداش بازم سر بزن


مهرسا
ساعت18:26---22 شهريور 1391
سلام. من فقط لينك تورو پاك نكردم همه رو پاك كردم كه به اون ترتيبي كه خودم مي خوام باشه. مال تو رو هم مي خواستم بزارم اولي يا دومي چون زياد ميام. اما مشكلي پيش اومد حواسم پرت شد و يادم رفت!! منظوري نداشتم حالا هم بين لينك هام اوليه.

اگه دوس داشتي بازم بياي خوشحال ميشم.

باي
پاسخ:چشم حتما میام ببخشید بد فکر کردم


nilofar
ساعت15:44---20 شهريور 1391
salam age in axe khodet bashi bayad begam ke chehreye zibai dari پاسخ:پ ن پ چهره ی بابامه ممنون که بهم سر زدید

ziba
ساعت23:32---19 شهريور 1391
slm

vay man tahala y pesare asheq nadide budam

akhe pesara k balad nistan asheq shan

????? hala vaqean asheqi

y sari bzan

پاسخ:خب حالا ببین چطور جونممو میدم واسش فدااااااااااااش شم


رامین
ساعت17:23---18 شهريور 1391
داداش خودم از چوب کبریت تا جونم هرچی بخوای در خدمتم

دادا عاشق واقعی اونی هست که به معشوقش نرسه
پاسخ:میرسم داداش به این یکی میرسم اگه دیدی گذاشتم در بره


رامین
ساعت16:40---18 شهريور 1391
سلام داداش عجب برفی .................

خوبی؟

کم پیدا شدی.یا من قدیمی شده ام یا کار زمونستپاسخ:تو تاج سری این روزا حالم خرابه اونی که دوسش دارم....هیچی بیخیال موفق باشی داداشی


ملینا اریا
ساعت16:22---18 شهريور 1391
الهی بمیره اون کسی که میگه مال تو ، ولی تو فکر یکی دیگه است .....
پاسخ:خدا نکنه بمیره چون من دوسش دارم


ملینا اریا
ساعت14:59---17 شهريور 1391
عزیزم , عکس جدیدت خیلی نایسه ...
پاسخ:ممنون نظر لطفته


ملینا اریا
ساعت16:21---16 شهريور 1391
تو هم هی عکست و عوض کن.



دق دادی من و به خدا....
پاسخ:مگه بده خب؟!


ستآره
ساعت14:11---15 شهريور 1391
بـــــی تــَــفآوتـــــ بـــآشــــ!



بــــهــ جــَهنَــمـــ....



مـَـگر دَریــــــآ



مـــُـــرد از بـــــی بــــآرآنـــــــی؟
پاسخ:زیبا بود


sevda
ساعت13:55---15 شهريور 1391
سلام مرتضی جون وبلاگت عالیه خوشم اومد خوشحال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنی و نظر بدی و دل مارو خوشحال کنی عزیزم اگه خواستی تبادل لینک میکنیم قربانت/سوداپاسخ:ممنون عزیز اما لوکس بلاگ وبلاگای بلوگفا رو قبول نمیکنه نه میتونم نظر بدم نه بلینکمت

نفس
ساعت22:52---14 شهريور 1391
سلام عزیزم وبلاگت خیلی رویایی خیلی ازت خوشم اومد پاسخ:ممنو نظر لطفته عزیز وبلاگه خودته قدمت رو چشمم

ملینا اریا
ساعت13:46---14 شهريور 1391
اگه یه روز دلت شکست اه منه



غم دنیا تو دلت نشست اه منه ...



مرسی بابت عکس نانازت داداشی........
پاسخ:قابل آجی ملینای خوشگلمو نداشت


alir3za
ساعت12:33---14 شهريور 1391
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری ، معلومه خیلی با سلیقه هستی



بهت تبریک میگم واقعا . من که لذت بردم. خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم

اگه مایل بودی حتما تو قسمت نظراتم بنوسی



به امید سلامتی و موافقتی روز افزونپاسخ:ممنونم داداشی چشات قشنگ می بینه _چشم عزیزم میام وبتو میبینم بهت میگم


ساناز
ساعت12:13---14 شهريور 1391
گاهی دلت از سن و سالت میگیرد..

میخواهی کودک باشی..

کودک به هر بهانه ای به اغوش غمخواری پناه میبرد..

و اسوده اشک میریزد..

بزرگ که باشی باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی...

پاسخ:زیبا بود


سپیده
ساعت21:21---13 شهريور 1391
مهم نیست زود رنجی خودمه که دنیا برام قابل تحمل نیست ایراد ازقلب کوچیکه منه
پاسخ:آرزو میکنم زودتر حالت خوب شه آجی


مریم
ساعت19:54---13 شهريور 1391
سلام شما لینک شدید.

لطفا ما را نیز لینک کنید
پاسخ:چشم عزیز همین الان


مهرسا
ساعت16:43---13 شهريور 1391
بله ديگه ما كه برگ چغندريم جز اونايي كه بت سر مي زنن نمي شم!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:شما سروری

مریم
ساعت15:58---13 شهريور 1391
عشق یعنی کوچیک کردن یک دنیا به اندازه ی یک نفر،یا بزرگ کردن یک نفر به



اندازه ی یک دنیا....

سلام

امیدوارم از جمله ای که نوشتم خوشت بیاید.

وب خییییییییییییییییییییییییلی عالی داری.

می شود یک خواهش کنم:من را با نام دنیای شگفت انگیز لینک کن.خوااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:ممنون عزیز چشم حتما لینک میکنم


رامین
ساعت15:28---13 شهريور 1391
من اگه خدا بودم...





اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم...



به شب بارانی هم سر بزن
پاسخ:حرف جالبی بود چشم حتما عزیز


ملینا اریا
ساعت9:44---6 شهريور 1391
اوا شرمنده داداشی حواسم نبود الان واست میذارم .



بیای ها ...



اگه نیای نمیبخشمتااااااااااااااااااااا.
پاسخ:آخه من جز وبلاگ آبجیم کجا رو دارم برم


ناشناس
ساعت14:46---5 شهريور 1391
ميشه بپرسم اون يه نفر كيه؟؟؟
پاسخ:آبجی ملیناااااااا


ملینا اریا
ساعت19:04---4 شهريور 1391
سلام من به لوکس بلاگ برگشتم





ادرس جدیدم و واست گذاشتم





بیا و بهم سر بزن





با افتخار لینک شدی
پاسخ:ملینا کو آدرست؟ ننوشتیش که!!!!!!!!


شــيــــ احسان ـطون
ساعت17:45---4 شهريور 1391
بدك نبود.ممنونمپاسخ:همون که بدک نبود شکر

nafas
ساعت17:35---4 شهريور 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی

وبتون خیلی قشنگه موفق باشی

خوشحال میشم به منم یه سری بزنی

بایییییییییییییییییییییپاسخ:قابل شما رو نداشت, چشم حتما سر میزنمو نظر میدم عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
شنبه 4 شهريور 1386برچسب:, :: 1:4
Morteza.k

درباره وبلاگ


سلام ،به وبلاگ من خوش اومدی من مرتضام 20 سالمه ، تحصیلاتم دیپلم کامپیوتره و اگه خدا بخواد سال آینده وارد دانشگاه میشم،عاشق خدا و اهل بیت و مخصوصا آقا ابوالفضلم ،گیتاریست هستم و عشقِ آهنگسازی و خوانندگی..فقط سبک پاپ گوش میدمو کار میکنم که بین کارهای پاپ عاشقِ کارهای محسن یگانه هستم و..... امیدوارم لحظه های خوبی رو اینجا بگذرونی، اگه خوشت اومد بازم بیا بعضی از مطالبی که مینویسم، منظورم به بعضی از پسرا و دختراس نـــه منظورم با همه ی دختراس ، نــــه منظورم با همه ی پسراس و نـــه منظورم فقط با دختراس و نـــه فقط با پسراس اوکی؟؟؟ اینو چند دفعه هم گفتم ، ولی متاسفانه به دلیل گیراییِ پایینِ بعضیا بازم گفتم، من نــــه با کسی دشمنی دارم نـــه چیزِ دیگه ای کسایی هم که با مطالب و پست هام مشکل دارن بدونن: کسی مجبورتون نکرده از وبلاگم بازدید کنید خوشتون نمیاد بفرمایید...دکمه ی Close رو بالایِ صفحت بزن پس دیگه خواهشا رو اعصابِ من نرید و شعارِ من خوبم من ماهم واسه من ندید در ضمن از قدیم گفتن: کسی که به خودش شک نداره اصلا لازم نیست نگران باشه امیدوارم حرفام برای همه جا افتاده باشه راستی: اینکه من طرفدارِ پرپا قرصِ محسن یگانه هستم به خودم مربوطه اوکی؟؟ فضولاش برن جای دیگه اظهار نظر کنن و اینکه فقط وبلاگایی که مثل خرابه ی خودم هستن رو لینک میکنم و.... هیچی دیگه همین.... والسلام
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 1930
بازدید کل : 34652
تعداد مطالب : 604
تعداد نظرات : 335
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی

تماس با ما

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سایت خدماتی کد کده تربچه




دریافت کد جملات شریعتی